سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان نماز‌ جمعه را کانون نشر انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: نماز جمعه بیان‌کننده حقوق حقه مردم است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، قاسم ولی‌زاده در ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سال اقامه نماز جمعه که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، با تأکید بر لزوم تقویت جایگاه نماز جمعه در جامعه، اظهار کرد: در نماز جمعه ضمن ارائه مسائل دینی بسیاری از مسائل مختلف نیز بیان می‌شود.

وی نماز جمعه را نشر کانون نشر انقلاب اسلامی در دوره استقرار نظام اسلامی برشمرد و گفت: ائمه‌جمعه نقش‌های مختلفی دارند که گره‌گشای بسیاری از مسائل است.

ولی‌زاده ضمن تقدیر از زحمات و خدمات آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: کمک‌های آیت‌الله میرعمادی به مسائل فرهنگی از مستندسازی تا ساخت حوزه در کشور بی‌نظیر است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر این‌که انتقادات ائمه‌جمعه در جاهایی است که حقوق مردم نادیده گرفته می‌شود، تصریح کرد: صحبت‌ها و مطالبات ائمه‌جمعه برای اجرای عدالت و اعتدال است.

وی بر لزوم تقویت هرچه بیشتر جایگاه نماز جمعه تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی را مکلف به همکاری در برگزاری هرچه بهتر بزرگداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در استان خواهیم کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.