به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری پنجشنبه شب در جلسه هماهنگی برگزاری گرامیداشت سالروز 9 دی افزود: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت به ثبت رسید.
وی اظهارداشت: نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را بخوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.
امام جمعه دیلم گفت: فتنه گران بعد از انتخابات 88 با تمام امکانات و قوا وارد میدان شدند و عده ای نیز برای اولین بار از درون حاکمیت و نظام با شعار تقلب در انتخابات آنان را همراهی کردند که تلاش آنان بی ثمر ماند.
وی افزود: سالروز 9 دی باید با شکوه هرچه تمام تر و با حضور پرشور مردم برگزار شود و یک بار دیگر پیمان مجدد با ولایت و آرمان های انقلاب ببندیم.
حسینی بوشهری بر راضی نگه داشتن مردم تاکید کرد و ادامه داد: همه مسئولان باید در کنار مردم باشند و هرچه در توان دارند برای آنان تلاش و خدمت رسانی کنند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) دیلم نیز گفت: 9 دی به تعبیر رهبر معظم انقلاب نهم، یک مراسم ملی و اثر فاخری بود که توسط مردم خلق شد.
سرهنگ پاسدار اسلام مرادی افزود: 9 دی به جناح و گروه و نهادخاصی تعلق ندارد و در گرامیداشت این روز همه اقشار جامعه همانند 22 بهمن و روزجهانی قدس پرشور مشارکت کنند.
شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.