به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد کاهش نرخ ارز و سکه در بازار بوده ایم اما قیمت اجناس کاهش نداشته است که این موضوع می طلبد تا مسئولان دقت نظر بیشتری داشته باشند.
وی افزود: همانگونه که قیمت تمامی اقلام پس از تغییر و تحول در نرخ ارز افزایش داشت مردم انتظار دارند با کاهش این نرخ، قیمت کالاها نیز کاهش یابد.
آیت الله علما ادامه داد: حضرت امام (ره) همواره بر توجه به قشر مستضعف و مستمند جامعه تاکید داشتند و به مسئولان تاکید می فرمود که به آن ها خدمت کنند که در شرایط کنونی نیز همه ما مسئولان و متولیان کار باید خود را ملزم به انجام این فرمایش حضرت امام (ره) بدانیم.
خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه به فرمایش های رهبر معظم انقلاب در خصوص ترس آمریکا از مقاومت ملت ایران سخن گفت و افزود: این مقاومت در برابر فشارها و تهدیدهای آن ها بسیار اثرگذار بوده و باعث عقب نشینی آن ها شده است.
وی همچنین به نقل از رهبر معظم انقلاب در خصوص پرهیز از دنیا پرستی و به دنبال پست و مقام بودن نیز مطالبی بیان داشت.
آیت الله علما در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرا رسیدن سال نو میلادی به هموطنان مسیحی، رئیس جمهوری آمریکا و سران کشورهای اروپایی که خود را پیرو حضرت عیسی مسیح میدانند را به تفکر در کارهایشان و دست برداشتن از جنایت علیه بشریت فرا خواند.
امام جمعه کرمانشاه به سالروز استقرار حفاظت اطلاعات سپاه در در فرودگاه های کشور نیز اشاره کرد و گفت: با حضور مقتدرانه سپاه شاهد ایجاد امنیتی بسیار خوب در این بخش بوده ایم.
وی در پایان سالروز عملایت کربلای 4 و روز ثبت احوال را نیز گرامی داشت.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.