برنامه بوی بهار در آستانه نوروز ۹۹ و در دو نوبت صبح و عصر به همراه رویکرد آگاهی بخشی و امید آفرینی به مردم هرمزگان و با شعار کرونا را شکست می دهیم اجرا خواهد شد.

این ویژه برنامه رادیویی با موضوع هایی شامل، عید نوروز، ملی شدن صنعت نفت و بیماری کرونا ویروس به صورت زنده هر روز صبح و عصر تا آغاز سال نو از صدای خلیج فارس برای مخاطبان هرمزگانی پخش می شود.

پخش گزارش، متن، مباحث کارشناسی، سفره های ایرانی، بسته ویژه طنز، کودک، ترانه، پیامک و ارتباط تلفنی با دانشگاه علوم پزشکی استان از جمله بخش های مختلف این برنامه است.

این روزها به دلیل شیوع کرونا ویروس مردم هرمزگان مانند سراسر کشور در خانه های خود ماندند تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.

سازمان جهانی بهداشت می گوید حدود ۸۰ درصد از افرادی که به این ویروس مبتلا می شوند علائم خفیفی دارند در حالیکه حدود ۶ درصد آنها دچار علائم جدی نظیر التهابی که در سراسر ریه گسترش می یابد، می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.