سرهنگ عبدالمجید کرمی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک فردی در محله میامی روستای خورگو بندرعباس، موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفت.
(روستای خورگو  در۶۰ کیلومتری محور بندرعباس به سیرجان واقع شده است.)
وی بیان داشت: در این راستا ماموران پلیس آگاهی به همراه بازپرس ویژه قتل دادسرای بندرعباس و کارشناسان بررسی صحنه جرم اداره تشخیص هویت به محل اعزام  شدند.
رییس پلیس آگاهی هرمزگان اظهارداشت: در بازدید از اتاقک انبار مانندی از یک منزل روستایی در ارتفاعات کوهستانی خورگو ، جسد پیرمردی ۶۸ ساله مشاهده شد.
کرمی یادآورشد: اهالی محل با توجه به وضعیت خاص فرهنگی و اجتماعی از ارائه هرگونه اطلاعات در خصوص نحوه فوت پیرمرد خودداری کرده و موضوع مرگ وی را حادثه، بیماری و یا سکته قلبی عنوان کردند.
وی ادامه داد: به علت مشکوک بودن فوت این فرد، تحقیقات فنی و پلیسی و غیرمحسوس توسط کارآگاهان آگاهی هرمزگان انجام که مشخص شد  وی به قتل رسیده است.
این مقام انتظامی اظهارداشت: با هماهنگی قضایی محل اختفای متهم متواری شناسایی ودستگیری این متهم در دستور کار ماموران گرفت.
 وی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت های ویژه و  اطمینان از مخفی شدن متهم در منطقه کوهستانی  سخت گذر منتهی به یکی از باغات اطرف روستای بندرعباس، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.
رییس پلیس هرمزگان خاطرنشان کرد: در بازجویی فنی انجام شده متهم به جرم خود معترف و پس از بازسازی صحنه  قتل، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.