فرمانده انتظامی شهرستان کوار، شنبه بیان داشت: ماموران انتظامی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره قتل در یکی از تالارهای این شهرستان مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ علی بابایی افزود: پس از حضور ماموران انتظامی، اورژانس و قاضی کشیک ویژه قتل در محل وقوع جرم، مشخص شد پنج نفر به هویت معلوم در یک تالار عروسی با یکدیگر درگیر شدند و یک نفر از آنان به وسیله سلاح سرد به قتل رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی این شهرستان با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی مطلع شدند که قاتل پس از ارتکاب جرم به شهرستان شیراز متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق به شناسایی قاتل در خیابان بنی‌هاشمی شیراز شده و با هماهنگی مقام قضایی، او را در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیرکردند، اظهار داشت: پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و وی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

شهرستان کوار در ۳۰ کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است.

قتل پدر توسط پسر ۲۰ ساله با ضربات چاقو

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در خیابان دولت شرقی شیراز، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ کاووس محمدی افزود: ماموران در بررسی‌های اولبه به این نتیجه رسیدند که پسر ۲۰ ساله به دلیل مشکلات اعصاب و روان با پدر ۵۴ ساله خود درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و متواری شده است.

وی با اشاره به اینکه ماموران در کمتر از ۲۴ ساعت، قاتل را شناسایی و در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کردند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.