فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی روز سه‌شنبه گفت: حوالی ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه سوم دی ماه ۹۸ خبری مبنی بر وقوع جنایت در خیابان معلم بیرجند به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله ماموران پلیس به همراه کاراگاهان ویژه قتل به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع بیان کرد: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند دختری جوان در اتاق خواب خود به قتل رسیده است و بررسی کاراگاهان پلیس آگاهی حاکی از این بود که قاتل با انجام اقداماتی سعی در فریب ماموران را داشته تا این جنایت پنهان مانده و خودکشی جلوه دهد.

وی گفت: ماموران با بررسی‌های اولیه صحنه جنایت، به مدارکی دست پیدا کردند که وقوع این جنایت را تایید می‌کرد ولی با توجه به حرفه‌ای بودن قاتل، تحقیقات وسیع‌تری را آغاز و با تشکیل تیم‌های تخصصی ویژه، کشف این جنایت را پیگیری کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: ماموران در بررسی‌های شبانه‌روزی و یک ماهه خود به سرنخ‌هایی دست پیدا کردند که وقوع جنایت توسط مستاجر خانه اجاره‌ای پدر مقتول را تایید می‌کرد که با هماهنگی مقام قضایی متهم در شهرستان بیرجند دستگیر شد و تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

وی گفت: متهم دستگیر شده که ابتدا منکر وقوع جنایت بود تحت بازجویی‌های تخصصی کاراگاهان پلیس قرار گرفت که سرانجام با مشاهده دلایل و مدارک پلیس به جرم خود اعتراف و انگیزه قتل را اختلاف در رابطه موجر و مستاجری اعلام کرد.

سردار شجاع افزود: متهم در پلیس آگاهی اعتراف کرد که بنا به اختلاف در رابطه موجر و مستاجری برای آتش زدن منزل پدر مقتول وارد خانه شده و پس از رو به رو شدن با دختر ۲۵ ساله وی را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

وی بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از بازسازی صحنه قتل در اختیار مقام قضایی قرار گرفت تا به اعمال مجرمانه او رسیدگی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.