جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اجلاسیه نشان می‌دهد روحانیت پیش از انقلاب در دفاع مقدس و طول تاریخ پرچمداران نهضت حسینی و انقلاب اسلامی در وصف مبارزه بوده و امروزه ما آن نهضت را در انقلاب اسلامی به عنوان تجلی از حاکمیت اسلام مشاهده می کنیم.

حجت الاسلام حسین طیبی فر روز سه‌شنبه در روز سه‌شنبه در اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی کنگره یکهزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان اظهارداشت: شهیدان دفاع مقدس درهشت سال کاری کردند که این گنج انقلاب اسلامی به دست نااهلان نیفتد درواقع شهدا با دادن خونشان از گنج با عظمت انقلاب دفاع کردند.

وی نقش روحانیان به عنوان مبلغان دین در حفاظت از انقلاب اسلامی را نقشی محوری و تبیین کننده از جایگاه شهدا برشمرد و ادامه داد: هدف مهم برگزاری یادواره و کنگره‌های شهدا برای مواظبت از راه نفوذ دشمن به دورن انقلاب اسلامی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ابراز داشت: انقلاب اسلامی و نعمت بزرگ ولایت فقیه دو سرمایه ارزشمندی است که تمامی شهیدان ما در دوران دفاع مقدس بر صیانت از آن تا رساندن این انقلاب به دستان امام عصر (عج) تأکید و وصیت داشته‌اند.

طیبی‌فر گفت: با هدایت‌های امام خمینی(ره) انقلاب در کشور و جهان باعث تحولات فراوانی شده و این پدر صالح انقلاب را همراه با گنج عزت، آزادی و افتخار برای جامعه ما بر جای گذاشت.

وی حفظ دیوار انقلاب را نتیجه جاری شدن خون هزاران شهید دانست که عاقبت‌بخیری و سعادت ما بدون شک در عمل به وصیت‌های این شهیدان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، کسانی را که به کشور خیانت می‌کنند و راه نفوذ دشمنان اسلام  قرآن را به دورن کشور هموار می‌سازند را خائن و سرباز دشمن دانست که به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی هستند.

طیبی‌فر غربالگری را یکی از ویژگی‌های بسیار مهم انقلاب اسلامی دانست و ابرازداشت: یکی از سخت‌ترین محورها برای آزمایش جامعه محور ولایت مداری است.

وی گفت: ولایت‌مداری به معنی بیعت در اندیشه و عمل و وابستگی فکری و عملی به ولی‌فقیه است اما گاهی اوقات ولی نظری می‌دهد که با تفکر ما هم‌خوانی ندارد و در طول تاریخ انسان‌های فراوانی وجود داشتند که در آزمون ولایت‌پذیری رد شده‌اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تجربه‌های تاریخ اسلام را اصلی مهم در مساله ولایت‌پذیری عنوان کرد و افزود: ولایت دوستی با ولایت محوری موضوعی کاملا متفاوت است و برای ما ولایت محوری ملاک است.

طیبی‌فر با بیان اینکه محترم شمردن خطوط قرمز نظام و رعایت آن‌ها از ویژگی های دولت انقلابی دانست و ابرازداشت: مسوولان در نظام جمهوری اسلامی نوکر و خادم مردم هستند و باید برای این مردم صادقانه خدمت کنند.

وی گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون از فتنه‌های زیادی عبور کرده‌ایم که با تدبیر و مدیریت ولایت فقیه بوده است و برای اینکه بتوانیم از سایر گردنه‌های پیش رو عبور کنیم باید تابع ولی‌فقیه باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه لازمه دولت انقلابی را مجلس انقلابی خواند و بیان داشت: اگر درون کشور برای بیگانگان و دشمنان فرش قرمز انداخته شد و آنها ورود کردند دیگر نمی‌شود جلوی آنها را گرفت.

طیبی‌فر داشتن روحیه انقلابی را لازمه کار و خدمت به مردم در دولت و مجلس دانست و اضافه کرد: با انتخاب یک مجلس مقتدر و منسجم و ولایت‌مدار که چشمش به بیرون و دشمن نباشد می‎توان کارهای بزرگی را کشور انجام داد.

وی با اشاره به دو نوع استقامت فکری و عملی یادآور شد: استقامت یعنی ایستادگی‌ در کنار اندیشه و مرد عمل بودن و شهیدان ما در میدان جنگ با دادن خونشان استقامت خودشان را ثابت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.