به گزارش ایرنا احمد علی موهبتی روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان در تالار فردوسی زاهدان اظهار داشت: این استان از وجود نیروهای توانمند فراوانی برخوردار است که امیدوارم بتوانم از این ظرفیت بالا به بهترین نحو استفاده کنم.
وی با بیان اینکه خدمات بسیار زیادی از سوی نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان انجام شده است، افزود: به دلیل عمق محرومیت ها در این استان راه های رفته شده در برابر راه پیش رو ناچیز است.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توسعه این استان نیاز به تلاش، کوشش، عقل گرایی و مشارکت مردم دارد.
موهبتی به ضرورت تلاش برای سرمایه گذاری مردم اشاره کرد و گفت: باید در سیستان و بلوچستان شرایطی را فراهم کنیم که هم مردم بومی و هم مردم سایر نقاط کشور این استان را مکانی امن برای سرمایه های خود بدانند.
وی تاکید کرد: تا زمانی که سرمایه گذاری رونق نگیرد تامین معیشت و امنیت نیز ممکن نمی شود.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: امنیت مقوله ای اجتماعی و مردم محور است و باید بپذیریم تا زمانی که مردم در صحنه باشند هیچکس به خود اجازه ایجاد ناامنی نمی دهد بنابراین باید به مردم اعتماد کنیم.
موهبتی با اشاره به ضرورت توسعه متوازن در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توسعه ظرفیت های این استان، توسعه ملی و منطقه ای را در پی دارد اما باید توجه داشت که توسعه ملی، توسعه محلی را لگدمال نکند بلکه لازم است در کنار پیشبرد طرح های بزرگ ملی به نیازهای انسانی مردم بومی نیز توجه کنیم و از آن غافل نشویم.
به گزارش ایرنا احمد علی موهبتی امروز در مراسمی با حضور معاونان سیاسی و پارلمانی وزیر کشور، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان، مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت، نمایندگان مجلس و جمعی از مقامات کشوری و استانی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان معرفی و از سید دانیال محبی که حدود یک سال سکان مدیریت ارشد استان سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت، تجلیل و قدردانی شد.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.