به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده عصر دوشنبه در نشست با امام جمعه شهرکرد افزود: امید داریم که بتوان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان که حلقه وحدت به شمار می رود، صمیمت و همدلی در استان تقویت و زمینه برای رشد و توسعه بیش از پیش فراهم شود.
وی تصریح کرد: همکاری نمایندگان مجلس بعنوان همکار با نماینده عالی دولت در استان، منشاء خیر و برکت و تحقق رشد و توسعه برای این استان باشد.
معاون سیاسی وزیر کشور با قدردانی از خدمات استاندار سابق این استان تصریح کرد: امید است استاندار جدید این استان در خدمت رسانی به مردم موفق عمل کند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این نشست گفت: اقتضای نظام جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است و مسئولان باید در این مسیر التزام عملی به ارزش های نظام داشته باشند.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام با آرزوی موفقیت برای استاندار جدید ادامه داد: انتظار می رود تا آقای عباسی، اعتدال عملی را پیشه خود کند و همه مردم استان را با یک چشم نگاه کند.
وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های بیشماری است، تصریح کرد: اگر این استعدادها به خوبی از سوی استاندار جدید درک شود، می تواند از خود پرونده درخشانی برجای بگذارد.
نکونام با تاکید بر همدلی و وحدت در استان افزود: استان همدلی داریم و امید است تا با مدیریت آقای عباسی این همدلی تقویت شود تا بتوان کارها را به نحو مطلوب تری به پیش برد.
به گزارش ایرنا، مراسم معارفه اقبال عباسی استاندار جدید چهارمحال و بختیاری قرار بود با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور انجام شود، اما به سبب سفر کاری برای رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه، معاون سیاسی وزیر به شهرکرد سفر کرد.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.