غلامحسین رنجبر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده این جشنواره در روزهای ۲۸ آذر تا یکم دیماه با حضور ۱۰ استان در بندرعباس برگزار می شود.

وی افزود: هرمزگان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویر احمد ، خوزستان، سیستان و بلوچستان ، کرمان ، یزد ، خراسان جنوبی و خراسان رضوی استان های شرکت کننده در این جشنواره هستند.

رنجبر خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش های مختلف شامل نمایش صحنه ای ، خیابانی و محیطی ، کودک و نوجوان ، مسابقه نمایشنامه نویسی و کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی برگزار می شود.

وی ابراز داشت: از هنرمندان خواستاریم با مراجعه به پورتال اداره کل بهزیستی استان هرمزگان به آدرس hormozganbeh.ir  نسبت به دریافت اطلاعات جشنواره ، فراخوان و فرم های ثبت نام اقدام نمایند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: با توجه به قابلیت جامعه معلولان استان در هنر تئاتر، برای حضور هرچه بهتر در این عرصه حمایت و تشویق مسئولان ضروری است و ما امیدواریم با حمایت های مسوولان جشنواره ای خوب و در خور شأن توانخواهان برگزار کنیم.

رنجبر تصریح کرد: جذب توانخواهان به صحنه نمایش، معرفی توانمندی های آنان به جامعه و دور کردن نگاه مظلومانه به این قشر، ایجاد حس رقابت سالم بین گروه های نمایشی، تشویق به آفرینش هنری و افزایش همکاری میان هنرمندان تئاتر و معلولان علاقمند به هنر نمایش ازهدف های مهم برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.