معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره برای نخستین بار در کشور با هدف کشف و شناسایی استعدادهای معلولان در عرصه های گویندگی و اجرا طراحی و برگزار می شود.
مسعود فیروزی افزود: جشنواره مجریگری معلولان در سه بخش استندآپ کمدی، گویندگی و آموزش برگزار می شود. معلولان علاقه مند می توانند نمونه فیلمها و اجراهای خود را تا اول آذر ماه آتی ارائه کنند.
وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کم و کیف آثار ارسالی به آدرس اینترنتیww.khorasanrazavi.behzisti.ir مراجعه کنند.
معاون اداره کل بهزیستی خراسان رضوی همچنین گفت: سیاست این نهاد در خصوص حضور معلولان در عرصه های مختلف شامل زمینه سازی برای ظهور و بروز استعدادهای آنها در عرصه های مختلف اجتماعی، وادار شدن جامعه به پذیرش معلولان آنان و نیز تشویق معلولان برای حضور درعرصه های مختلف به خصوص ورزشی و هنری است.
وی افزود: همچنین برگزاری مسابقه کاریکاتور هفته جهانی معلولان با موضوع 'شهر قابل دسترس' و نخستین جشنواره کشوری نمایشنامه های رادیویی از دیگر برنامه های در دستور کار ویژه معلولان هستند.
خراسان رضوی 118 هزار معلول دارای پرونده در بهزیستی دارد
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.