سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که در این برهه از زمان کشور درگیر آن می باشد، جنگ اقتصادی است.

عباس میرزاد عصر شنبه در نشست جمع آوری و ساماندهی اسناد دوران دفاع مقدس ، گفت: در این شرایط در صورت پرداختن به چگونگی اداره کشور در هشت سال دفاع مقدس و مطالعه و تحقیق در خصوص اقتصاد جنگ براساس اسناد موجود ، می توان راهکارهای اقتصاد مقاومتی را که یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری می باشد ،پیدا و اجرایی کرد.

وی افزود: انتقال تجارب عملیاتی جنگ و چگونگی وقایع آن دوران با توجه به گویایی این آثار و مدارک و مستندات گردآوری شده می تواند کارکردهای موثری در شرایط موجود و جنگ اقتصادی فعلی داشته باشد.

این مقام مسوول گفت:ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس این خطه همواره در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته اند و با جان و دل از دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی صیانت می کردند که باید آثار مربوط به این دلاورمردان جمع آوری و حفظ شود.

میرزاد با تاکید برلزوم همکاری و تعامل سریع و دقیق همه دستگاه های اجرایی در جهت شناسایی ، جمع آوری ، ثبت و پردازش آثار و اسناد ارزشمند دفاع مقدس خواستار اهتمام و جدیت همه نهادهای متولی و مرتبط با این موضوع شد.

درطول هشت سال دفاع مقدس ۱۳هزار نفر از مردم هرمزگان به جبهه های جنگ حق علیه باطل در جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

مردم هرمزگان در کنار دیگر رزمندگان با رزم بی امان خود یک هزار و ۲۶۰ شهید و پنج هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کردند و ۳۴۷ رزمنده هرمزگانی نیز به افتخار آزادگی نائل آمدند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.