به گزارش ایرنا غلامحسین زارع پور، پنجشنبه در کنگره بزرگداشت 55 شهید مخابراتی لشکر المهدی استان فارس در دوران هشت سال دفاع مقدس، در شهرستان فسا بیان داشت: اگر جنگ سخت و دوران دفاع مقدس تمام شد لیکن جنگ نرم همچنان ادامه دارد و برماست که در این جنگ نیز پر توان و با صلابت وارد شویم.
جانشین لشکر 33 المهدی در دوران دفاع مقدس هم در این کنگره گفت: ضروری است نسل جدید، فرهنگ شهادت را پاس دارد و با آموزه های جهاد، شهادت و ایثارگری آشنا و از برکات، عطر و بوی شهادت بهره مند شود.
سرتیپ پاسدار لطف الله یداللهی افزود: گرامیداشت یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست اما افزون بر این باید همگان تلاش کنیم تا اهداف والای شهدا را به نسل جوان بشناسانیم.
در ادامه این کنگره از خانواده های 2 تن از شهدای مخابراتی لشکر 33 المهدی به نام های، سردار شهید عبدالکریم گلخنی و سردار شهید عبدالمحمد آزمون، تجلیل شد.
در هشت سال دفاع مقدس، پیام رسانان لشکر المهدی در استان فارس در 23 عملیات غرور آفرین از جمله والفجر2، 8 و کربلای پنج شرکت داشتند که نقش سرداران شهید عبدالکریم گلخنی و سردار شهید عبدالمحمد آزمون در این عملیات بارز و شاخص بود.
در دوران دفاع مقدس از نیروهای بی سیم چی لشکر 33 المهدی در استان فارس، 250 نفر شهید شدند که از این تعداد
180 شهید متعلق به شهرستان های شرق فارس است که 52 شهید آن به شهرستان فسا تعلق دارد.
خبرنگار: نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
6113 / 6118

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.