به گزارش ایرنا، ایرج ثقفی عصر یکشنبه در آئین یادواره شهدای روستای شیرمرد از توابع بخش تخت سلیمان تکاب افزود: با رشد و توسعه کشور و تلاش با هدف خدمت به مردم راه شهدای والامقام ادامه می یابد.
وی بیان کرد: مسئولان و روسای ادارات باید با سرلوحه قراردادن آرمان های شهدا و یادآوری ایثارگری آنان برای آبادانی و شکوفایی میهن اسلامی گام بردارند.
ثقفی با بیان اینکه شهدا اسطوره ها و قهرمانان ملی کشور هستند، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به عنوان قهرمانان بی بدیل ملی تاریخ کشور هیچگاه از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.
وی ادامه داد: شهدای والامقام با سلحشوری و از جان گذشتگی در راه دفاع از حریم اسلام و صیانت از کیان نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و این راه افتخار آمیز امروز باید ادامه یابد.
فرماندار تکاب با تاکید بر قانون مداری در تمام سطوح جامعه گفت : قانون اساسی میثاق خون شهدا است و پایبندی و اجرای دقیق آن وظیفه همه است.
ثقفی با اشاره به انتخاب شهرستان تکاب به عنوان شهر هدف و آزمون اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان تکاب با همکاری و مشارکت مردم به ویژه روستاییان زمینه بهره مندی از این فرصت برای توسعه و رفع محرومیت از شهرستان را فراهم کنند.
وی اظهار کرد: اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی موجب جهش عمرانی و آبادانی شهرستان تکاب و روستاهای تابعه می شود، برنامه های خوب و مناسبی برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تدوین شده که با اجرای آنها چهره شهرستان تکاب متحول خواهد شد.
در پایان این مراسم از خانواده های شهدای روستای شیرمرد از توابع بخش تخت سلیمان با حضور فرماندار تکاب تجلیل شد.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و در طول دوران دفاع مقدس بیش از 450 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و مهاباد را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.