استاندار هرمزگان با بیان اینکه خدمات آیت‌الله نعیم‌آبادی همواره در قلب هرمزگانی‌ها می‌ماند، گفت: استقبال باشکوه از حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده نشان‌دهنده وحدتی باشکوه و مثال‌زدنی در استان هرمزگان است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، فریدون همتی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، افزود: انتصاب حجت‌الاسلام عبادی زاده جای خوشحالی و تقدیر دارد و باید خدمات مثال‌زدنی آیت‌الله نعیم‌آبادی را ارج نهیم که به‌واقع شایان تقدیر است .

وی با بیان اینکه نقش آیت‌الله نعیم‌آبادی در استان هرمزگان هیچ‌گاه از حافظه مردم فراموش نخواهد شد، تصریح کرد: مردم استان هرمزگان قدردان اعتماد مقام معظم رهبری در انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده هستند که نشان داد هرمزگان سرشار از استعدادهای درخشان حوزوی و دانشگاهی است .

همتی با اشاره به اینکه این انتصاب موج تحکیم وحدت آحاد مختلف جامعه در هرمزگان خواهد بود، اظهار کرد: هرمزگانی‌ها همواره نقش بی‌بدیلی در امنیت و وحدت کشور داشته و دارند .

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی در هرمزگان موج می‌زند، خاطرنشان کرد: وحدت مسئولین، علما، ائمه جمعه، نخبگان و مردم در تمامی شرایط مثال‌زدنی است و با تلاش و کوشش کم‌نظیر به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید هستند .

عالی‌ترین مقام دولت در استان هرمزگان ادامه داد: هماهنگی مناسب بین شورای تأمین استان هرمزگان سبب شده که امنیتی کم‌نظیر در مرزهای استان به وجود آید .

همتی با اشاره به اینکه شرایط هرمزگان خوب و با نشاط و مورد استقبال سرمایه‌گذاران است، اضافه کرد: استان هرمزگان با دارا بودن بزرگ‌ترین بنادر کشور بیش از 54 درصد واردات و صادرات کشور را بر دوش می‌کشد .

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی و شیلات هرمزگان دارای استعدادی بی‌نظیر است، افزود: به دنبال جذب ظرفیت‌های مردمی برای رونق تولید، اشتغال و درآمدزایی هستیم .

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان دارای مردمی متدین و انقلابی است، عنوان کرد: به دنبال آن هستیم تا آثار تحریم‌ها را در هرمزگان به حداقل برسانیم و نقشه‌های استکبار را خنثی کنیم .

وی با بیان اینکه باید به توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم، افزود: امروز در شرایطی دفاعی از کشور در شرایط مطلوب، عزتمندانه و اقتدارآمیزی هستیم که در بستر اقتصادی هم باید به چنین اقتداری برسیم .

همتی استان هرمزگان را استانی مهاجرپذیر دانست و عنوان کرد: مردم هرمزگان نجیب، شریف و متدین هستند که در سایه وحدت و همدلی به دنبال توسعه کشور هستند .

وی با بیان اینکه خدمات آیت‌الله نعیم‌آبادی همواره در قلب هرمزگانی‌ها می‌ماند، تصریح کرد: استقبال باشکوه از حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده نشان‌دهنده وحدتی باشکوه و مثال‌زدنی در استان هرمزگان است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.