حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه این هفته ارومیه افزود: در این جنگ اقتصادی باید کسانی که توانایی دارند، برای ایفای وظیفه خود وارد میدان شوند.
وی ادامه داد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، باید قوانین دست و پا گیر حل شود که در این راستا اساتید دانشگاه باید وارد میدان شوند و نکات را شناسایی کنند.
وی ادامه داد: مردم هم با خرید جنس ایرانی از تولید داخل حمایت کنند که در این صورت به تولید کننده کمک می شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار داشت: اگر مردم از رهبری تبعیت نکنند، کارها درست پیش نمی رود زیرا عمل به فرمایشات رهبری در طول 40 ساله انقلاب ضامن بقای ما بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به لزوم وجود تقوا در مدیران و مسوولان، ادامه داد: مسوولان در انتخاب مدیران، تقوا و خداترسی او را در اولویت گزینش قرار دهند و افرادی را با این ویژگی برای مدیریت انتخاب کنند.
وی اضافه کرد: مردم نیز در انتخاب نماینده دقت لازم را داشته باشند و از انتخاب جناحی پرهیز کرده و تقوای فرد را معیار قرار دهند.
وی اظهار داشت: زیرا عمل مسوول بر سرنوشت جامعه و مردم تاثیر دارد و اگر مسوولی بی تقوایی کند، سرنوشت جامعه عوض می شود.
وی در خصوص طرح مباحثی در خصوص مذاکره با آمریکا اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مذاکره با آمریکا سمّ و راه نجات استقامت است و اگر ایستادگی نکنیم شکست می خوریم.
وی با اشاره به فرارسیدن سالگرد رحلت عالم مجاهد حاج آقا حسنی، بیان کرد: بر همه وظیفه است به خاطر قدردانی از زحمات ایشان در مراسم سالگرد آن مرحوم شرکت کنیم.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.