به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری و آئین تکریم و معارفه امام جمعه اهل تسنن این شهرستان گفت: خدمت به مردم از ویژگی های اولیای الهی است و مسوولان باید ضمن خدمت رسانی شبانه روزی، رضایتمندی مردم و تحکیم وحدت بین شیعه و سنی را دنبال کنند.
حجت الاسلام عسگر فعال آذر افزود: مشکلات اقتصادی کشور هم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و حفظ وحدت بین مردم و مسوولان قابل حل است.
امام جمعه تکاب نیز در این جلسه با اشاره به نقش انکارناپذیر علما و روحانیان شیعه و سنی در تقویت وحدت، گفت: احترام به ارزش های اهل سنت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و روحانیان نیز باید همواره در این مسیر حرکت کنند.
حجت الاسلام عیسی برادری افزود: باید از ایجاد شکاف های قومی و مذهبی در جامعه جلوگیری شود و در این زمینه روحانیان شیعه و سنی نقش پر رنگ تری دارند.
فرماندار تکاب نیز گفت: این شهرستان با وحدت و انسجام اقوام به نمادی از رفاقت و برادری در آذربایجان غربی تبدیل شده است.
علی مکرمی با بیان اینکه وحدت پایه و اساس زندگی مردم در تکاب و زائیده اندیشه ناب اسلامی است، افزود: اتحاد مردم تکاب در دوران دفاع مقدس نیز بسیار پررنگ و نمایان بود و رزمندگانی از همه اقوام و مذاهب اعم از ترک و کرد و اهل حق در جبهه های نبرد حق علیه باطل به مقام والای شهادت نائل شدند.
به گزرش ایرنا تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
7514/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.