به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان به فتنه اخیر اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری بارها نسبت به حل مشکلات کشور که از جمله مهمترین آنها مسئله بیکاری است تذکر داده اند چراکه دشمن از بیکاری و تبعات دیگر آن در جهت ایجاد آشوب و قتنه انگیزی استقاده می کند.
وی با بیان اینکه دشمنان در این جریانات به دنبال فرصت طلبی هستند، اظهار کرد: مردم ما در این خصوص باید بسیار آگاهانه عمل کنند تا دشمن مجالی برای خودنمایی و سواستفاده پیدا نکند.
وی همچنین گفت: قطعا دشمن برای ایجاد اغتشاش از لشکر بیکارها استفاده می کند لذا باید با هوشیاری و تدبیر زمینه نفوذ و رخنه دشمن در ملت را از بین ببریم.
آیت الله میرعمادی با تاکید بر ضرورت حل مشکل بیکاری جوانان گفت: به لطف خدا کشور ما از ظرفیت های فراوانی برخوردار است که با مدیریت صحیح می توان بر بسیاری از مشکلات معیشتی غلبه کرد و فراموش نکنیم که آفت معیشت سوء تدبیر است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نقش روحانیت، مردم و مسئولان را در خنثی نمودن فتنه اخیر بسیار بارز و برجسته خواند و گفت: حضور به موقع مردم در راهپیمایی اخیر فتنه غربی عربی را کور کرد اما در این راه نقش روحانیت بعنوان تنها پناهگاه مردم و همچنین نقش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و بسیج بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده بود.
وی خواستار همت بیشتر مسئولین در حل مشکلات مردم استان شد و افزود: مردم از برخی مدیران گله مند هستند چرا که برخی ها از آنها در حالت انقباض و رکود هستند و این همان چیزی است که دشمن برای ایجاد آشوب به دنبال آن میگردد.
نماینده ولی فقیه در لرستان یکی از مهمترین راهکارهای مبارزه با اینگونه وقایع را توجه ویژه به پدافن غیرعامل دانست و گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از هر روزنه ای استفاده می کند اما توجه بیشتر به مسئله پدافند غیرعامل موجب خنثی سازی همه توطئه ها خواهد شد.
وی افزود: نجات بخش جامعه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است لذا باید این برنامه ها را بصورت جدی اجرا کنیم.
/6060/3210/7264
خبرنگار: محمد یاراحمدی*بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.