به گزارش ایرنا، نازنین شیبانی تذرجی روز چهارشنبه به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن ویژه بانوان اهالی رسانه هرمزگان افزود: بانوان رسانه ای می توانند با انعکاس شایسته موفقیت بانوان استان در عرصه های مختلف علاوه بر ایجاد انگیزه در زنان، موجب تقویت روحیه بانوان فعال شوند اما تا امروز آنطور که باید مطالبه های زنان در پست های اجرایی و مدیریتی منعکس نشده است.
وی بیان داشت: زنان کارآفرین، نخبه، قهرمانان ورزشی و فعالان در حوزه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هرمزگان باید حضور پررنگی در رسانه های استان داشته باشد اما جای آن ها در تیتر رسانه های استان کمرنگ است.
این مسوول اظهارداشت: بانوان اهالی رسانه هرمزگان و حتی شهرستان های این استان می توانند با ورود به حوزه ی فعالیت زنان در جامعه، نقش و عملکرد آن ها را پرنگ تر نشان دهند و اینگونه از زنان در هر عرصه ای حمایت کنند.
شیبانی تذرجی گفت: در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به توانمندی زنان در عرصه های مختلف مدیریتی شده و این امر در ایجاد انگیزه و امید بخشی در بانوان بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: امسال درخشش بانوان هرمزگانی در عرصه هایی مانند ورزش، فرهنگ و هنر، اقتصادی، کارآفرینی، پست های مدیریتی و غیره در سطح ملی و بین المللی بی نظیر بوده که این نشان از توانمندی بانوان استان است.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری هرمزگان یادآورشد: به مناسبت هفته بزرگداشت روز زن و مادر، 550 برنامه مرتبط با حوزه زنان در استان برگزار شد.
شیبانی تذرجی در پایان خواستار تشکیل کمیته ی رسانه ای زنان شد و گفت: بانوان اهالی رسانه هرمزگان در راستای تشکیل این کمیته تلاش کنندف چرا که این موضوع بسیار مهم است.
در پایان این مراسم از بانوان اهالی رسانه استان هرمزگان تجلیل شد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.