معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت:اگر زنان جامعه از آسیب های اجتماعی مصون باشند جامعه و خانواده را به سوی تعالی هدایت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین حسن نژاد عصر امروز در جشن میلاد حضرت زهرا (س) روز زن و مادر اظهار کرد: اگر زنان جامعه از آسیب های اجتماعی مصون باشند جامعه و خانواده را به سوی تعالی هدایت می کنند.

وی افزود: برای اینکه به بهتر زیستن و سلامت زنان جامعه کنیم در این بخش سازمان بهزیستی نیاز به کمک فرابخشی سازمان های متعدد دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: حمایت از جامعه هدف بهزیستی فرصتی برای افزایش بهره روی در جامعه می شود چرا که با این اقدامات شایسته زمینه حضور این افراد در جامعه فراهم می شود و کرامت انسانی آنها نیز حفظ می شود.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم شرایط بهبود آسیب دیدگان را بخوبی فراهم کنیم ضرورت دارد تا سازمان های مردم نهاد در این حوزه ورود پیدا کنند.

حسین نژاد با تاکید بر عمومی کردن وضعیت جامعه گفت: در چنین شرایطی علاوه بر کمک به جامعه هدف به طور حتم هزینه های ما را نیز کاهش می دهد.

وی افزود: انتطار می رود با نگاه اجتماعی به این مقوله بر توسعه بخشی جامعه کمک کنیم.

حسین نژاد با بیان اینکه چناچنه جامعه ای با آسیب اجتماعی مواجه شود نگرش جامعه نیز به آن خانواده نیز تغییر می کند،تصریح کرد: بنابراین در چنین شرایطی باید با فعالیت های حمایتی فرصتی فراهم کنیم تا هزینه بهزیستی به حداقل برسد.

مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: بر اساس آمار یک ششم از جمعیت استان تحت پوشش بهزیستی هستند یعنی به نوعی این میزان از جمعیت درگیر آسیب های اجتماعی بوده که برای استان خوب نیست؛ اما این پیام را دارد که رسالت ما نسبت به این بخش افزون تر می شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.