به گزارش ایرنا، بابک دین پرست عصر سه شنبه در نشست توسعه جزیره های هرمزگان که با حضور استاندار و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مطالعه های صورت گرفته باید برنامه زمان بندی اجرای کامل مصوبه ها تدوین و ارایه شود و دستگاه های مختلف میزان درصد پیشرفت فیزیکی مربوط به مصوبه های خود را اعلام نمایند.
وی افزود: تا به امروز روند اجرای بخشی از این مصوبه ها رضایت بخش می باشد اما اجرای بخش دیگری از مصوبه ها قابل قبول نبوده است.
دین پرست خاطرنشان کرد: در این نشست پیشنهادهای مناسبی برای تکمیل و اصلاح مصوبه های قبلی ارایه شد که باید برآورد اعتباری و برنامه زمان بندی اجرای آنها نیز ارایه گردد.
وی تصریح کرد: امیدواریم که با همکاری و تشریک مساعی مسوولان دستگاه های اجرایی، اقدام و تمهیدهای لازم به منظور اجرای هر چه سریعتر و بهتر مصوبه های توسعه جزیره های هرمزگان صورت پذیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در این نشست بر نقش محوری و اهمیت راهبردی جزیره های جنوبی کشور و لزوم توسعه همه جانبه در این بخش تاکید کرد.
استان هرمزگان دارای 14 جزیره است که از جمله آنها می توان به جزیره های کیش، قشم، هنگام ، لاوان، هرمز، لارک ، بوموسی، سیری فارور، بنی فارو، شیدور، تنب بزرگ، تنب کوچک اشاره کرد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.