به گزارش ایرنا، بابک دین‌پرست چهار شنبه شب در نشست مشترک شورای اداری شهرستان‌های لنده و بهمئی با تاکید بر همکاری مسئولان با بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی از شهرستان ها اظهار داشت: باید مسئولان از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای توسعه و محرومیت زدایی شهرستان لنده استفاده کنند.
وی با اشاره به خدمات خوب بنیاد مستضعفان در شهرستانهای محروم کشور گفت: مسئولان باید از این فرصت برای اشتغالزایی و تامین زیرساخت ها شهرستان لنده بهره مند شوند.
شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد در دی ماه 96 به عنوان دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان در سراسر کشور انتخاب شد.
این بنیاد در بخش های بهداشت و درمان، آموزش و پروش و اقتصاد با اجرای طرح های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی با دولت همکاری می کند.
شهرستان 21 هزار نفری لنده با پنج هزارو 560 خانوار، 106 روستا و 41 درصد جمعیت روستایی و 59 درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان های محروم کشور است.
دین پرست بر تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام در شهرستانهای بهمئی و لنده تاکید کرد و گفت: باید مدیران برای بهره برداری از این طرح ها با جدیت بیشتر پیگیری کنند.
وی با اشاره به ظرفیت های مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه های مختلف اضافه کرد: وجود این ظرفیت ها و محرومیت استان ناشی از کم کاری مدیران است.
دین پرست وضعیت برخی از شهرستانهای استان را از لحاظ محرومیت تاسف بار دانست و افزود: عملکرد مدیران و مسولان در این زمینه ضعیف بوده است.
در ادامه این جلسه فرمانداران لنده و بهمئی مشکلات و ظرفیت های شهرستانهای خود را بیان کردند.
هیات اقتصادی وزارت کشور با هدف بررسی شرایط اقتصادی، رکود پروژه های عمرانی و جمع آوری مستندات لازم در سفری 2 روزه از نزدیک از هشت شهرستان این استان بازدید کرد.
استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن هشت شهرستان ، 17شهر و بیش از 720 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی ایران قرار دارد.
7531/1662/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.