به گزارش ایرنا ابوالقاسم الماسی شامگاه دوشنبه در نخستین مجمع عمومی هیات های اندیشه ورز جوان شهرستان ملایر افزود: همه ما دنبال یک هدف هستیم و نباید اجازه دهیم تفاوت های فردی و شخصیتی در این هیات ها تاثیرگذار باشد.
وی کیفیت را بهترین ثمره برای هیات های اندیشه ورز دانست و اظهار داشت: چنانچه در چارچوب هیات اندیشه ورز حرکت کنیم، به طور قطع نتیجه مطلوب می گیریم.
الماسی با تاکید بر اینکه هدف اصلی هیات های اندیشه ورز جوان ارتقای جایگاه جوانان است افزود: هیات اندیشه ورز به دنبال این است که موقعیت جوانان را با کمک و استفاده از فکر، ایده و نظر خود آنها بهبود بخشد.
وی با بیان اینکه توجه ویژه به جوانان و بانوان یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید است و هیات اندیشه ورز نیز در این راستا تاسیس شد گفت: جوانان در تمامی حوزه ها فعال و تاثیرگذار هستند و به جامعه جهت می دهند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان خاطرنشان کرد: در حالیکه استفاده نکردن از فکر و ایده جوانان بی تدبیری است و یکی از دلایل مخالفت مدیران و میدان ندادن به جوانان به این دلیل است که شناختی از ویژگی جوانان ندارند.
الماسی با تاکید بر اینکه فضای لازم برای شناخت مقطع سنی جوانان باید برای بزرگترها ایجاد شود اظهار داشت: هیات اندیشه ورز به دنبال این است که مکانی را برای جمع شدن جوانان در کنار هم ایجاد کند تا بتوانیم از دیدگاه ها و ایده آنها استفاده و این ایده ها را به مرحله اجرا درآوریم.
وی ادامه داد: در هیات های اندیشه ورز هرگز به دنبال کار اجرایی نیستیم، بلکه از جوانان کار فکری و ایده نو برای اجرا می خواهیم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان خطاب به اعضای هیات های اندیشه ورز ملایر تاکید کرد: در تمامی حوزه ها اولویت ها را بشناسید و راه حل ارایه داده و طرح موضوع کنید.
الماسی گفت: ما به دنبال کار غیرقانونی و ایده هایی که خلاف قانون و عرف جامعه باشد، نیستیم، بلکه فکرها و ایده های جوانان در هیات های اندیشه ورز باید قابلیت اجرایی داشته باشد.
وی همچنین خطاب به جوانان تاکید کرد: مطالبه گر باشید، نقاط قوت را بزرگنمایی کنید، محکم روی ایده های خود بایستید و محدودیت برای خود قایل نشوید.
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز بیان کرد: از تمامی اندیشمندان، متفکران و صاحب نظران جوان شهرستان دعوت می کنیم با حضور ارزنده خود در کارگروه های هیات اندیشه ورز جوان، مدیریت ارشد این شهرستان را در پیشبرد اهداف و برنامه های آتی یاری کنند.
باب الله فتحی افزود: نسل جوان نخبه و تحصیل کرده جامعه، یک فرصت و ظرفیت عظیم برای ایجاد جهش در تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور محسوب می شود و استفاده از توان و ظرفیت آنها واجب است.
وی با بیان اینکه توان علمی جوانان یک ظرفیت بزرگ برای خیزش اقتصادی کشور به شمار می رود ادامه داد: باید از توان و ظرفیت فکری و مدیریتی جوانان در پیشبرد امور اجرایی نهایت بهره را ببریم.
مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری همدان نیز گفت: هیات های اندیشه ورز باید از ایده های خود تولید فکر و اندیشه کنند و آن را به مرحله اجرا درآورند.
فاطمه دوروزی با بیان اینکه ایده ها و اندیشه جوانان عضو هیات های اندیشه ورز در کارگروه های شهرستان قابل طرح و اجرایی شدن است خطاب به جوانان تاکید کرد: به مسایل و مشکلات شهرستان نگاه عمیق داشته باشید.
وی افزود: پنج کارگروه فعال در هیات اندیشه ورز جوان ملایر باید فکر و ایده های کاربردی را تولید و به دستگاه های اجرایی انتقال دهند که قابلیت اجرا داشته باشد.
به گزارش ایرنا، در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و اجرایی شدن برنامه های دولت تدبیر و امید و ، طبق دستورالعمل وزارت کشور در مهرماه سال 95 هیات اندیشه ورزان جوان تشکیل شد و پیرو آن فعالیت این هیات سال گذشته در استان همدان آغاز شد.
2087/7528
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.