به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: معاون وزیر کشور و هیأت همراه وی در این سفر از برخی مناطق کمتر توسعه یافته استان در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی در آنها بازدید خواهند کرد.
وی افزود: اطلاعات جمع آوری شده در این سفر در مورد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و تهدیدهای حوزه های مختلف و وضعیت کنونی کهگیلویه و بویراحمد به هیأت وزیران ارائه می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فرمانداران و مدیران اجرایی استان علاوه بر همکاری لازم با معاون وزیر کشور و هیأت همراه وی در این سفر اطلاعات لازم را نیز در اختیار آنان قرار دهند.
احمدی عنوان کرد: هیچ کدام از مدیران اجرایی و فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در مدت زمان حضور معاون وزیر کشور و هیأت همراه وی در استان نباید به مرخصی یا مأموریت بروند.
وی ابراز داشت: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای جذب اعتبارات ملی تعامل و ارتباط خود را با وزیران و معاونان آنها افزایش دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته عملکرد مورد انتظار از مدیران اجرایی استان در زمینه جذب اعتبارات پژوهشی تحقق نیافت و بخشی از این بودجه برگشت داده شد.
احمدی اظهار داشت: این برگشت علاوه بر آنکه به ضرر دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بوده نوعی کم لطفی در حق مردم استان نیز محسوب می شود.
وی افزود: هر چه سریعتر قراردادهای لازم برای اجرای طرح های پژوهشی سال 1397 کهگیلویه و بویراحمد از سوی دستگاه های اجرایی این استان منعقد شود.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.