محمد راد مهر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق آمار گمرک جاسک ازاین میزان حدود 30 هزار تن کالا از قبیل تره بار، خشکبار، کنسرو و تن ماهی، سنگ وکچ ، شیره خرما و یونجه به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.
وی ادامه داد: در جهت رونق صنعت گردشگری ، ایجاد اشتغال و حمایت از بازار بزودی خط مسافربری دریایی جاسک وعمان راه اندازی می شود.
فرماندار جاسک اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های عظیم این شهرستان بایستی مسوولان نسبت به استفاده از ظرفیت صادراتی و گردشگری تلاش بیشتری کنند.
راد مهر تصریح کرد: برای رقابت با کشورهای همجوار در جهت صادرات کالاهای با برنامه و بروز باشیم اگر بخواهیم به صورت سنتی با بازارجهانی رقابت کنیم، عقب خواهیم ماند.
وی یاد آور شد: سرمایه گذاران، صادر کنندگان و وارد کنندگان باید بدنبال ایجاد کارخانه ها مرتبط برای فرآوری و بسته بندی کردن کالا ها با برند داخلی وایجاد اشتغال در شهرستان باشند.
فرماندار جاسک با بیان اینکه شهرستان جاسک مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و به عنوان یک شهر راهبردی مد نظر می باشد، افزود: ایجاد پایانه نفتی، شهرک های صنعتی، توسعه سواحل مکران به زودی در جاسک شروع به کار می کند.
راد مهر تصریح کرد: مدیران باید برای اجرای برنامه‌ ها به خود باوری برسند و خود را باور کنند که عملکرد به اعتبار مربوط نمی‌ شود و مسوول باید ظرفیت‌های خدادادی را احیاء کند و با برنامه های مناسب مشکلات مردم را رفع کند.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7199 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.