به گزارش ایرنا،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال افزود: در این شرایط انتظار از مسئولان استان اردبیل و این شهرستان تلاش برای ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز برای رفع معضل بیکاری و استفاده کافی از ظرفیت های خدادادی برای بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال است.
وی گفت: برغم وجود منابع و ثروت غنی خدادادی در خلخال در گذشته توجه چندانی به استفاده از ظرفیت های منطقه از جمله کشاورزی ، دامداری و استفاده از منابع ابی آن از سوی مسئولان و مردم منطقه نشده است.
اسدی اظهار داشت: با این حال وضعیت عمرانی فعلی منطقه به هیچ عنوان قابل مقایسه با زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیست و در طول 40سال عمر با برکت نظام اسلامی خدمات بسیارارزشمندی در عرصه های مختلف از جمله ایجاد راه های ارتباطی مناسب،اجرای طرح های آبرسانی روستایی، برق رسانی به مناطق محروم ،گازرسانی و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه در هیچ شرایطی خدمات ارایه شده به مردم منطقه نباید نادیده گرفته شود افزود: انتظار از مسوولان اجرایی شهرستان به ویژه فرماندار تلاشگر ،مدیران اجرایی استان به خصوص استاندار متدین ومتعهد توجه به زیر ساخت های منطقه در عرصه های مختلف کشاورزی ،دامداری و صنعت گردشگری وتوریسم برای ایجاد اشتغال پایدار برای بیکاران و رونق اقتصادی مردم است.
خطیب جمعه خلخال بیان کرد: در کنار تلاش مسوولان دولت از مردم منطقه به خصوص خلخالی های ساکن و مقیم سایر مناطق دیگر کشور هم انتظار می رود برای توسعه و عمران زادگاه سرمایه گذاری و تلاش کنند .
وی با بیان اینکه فقر و بیکاری در جامعه همواره اسیب های اجتماعی را بدنبال دارد گفت : از مردم متدین و ولایی خلخال درخواست می کنم با حذف هزینه های اضافی مربوط به برگزاری مراسم عروسی ،ختم و سفرهای زیارتی و پرداخت این هزینه ها به موسسات امدادی و خیریه و همچنین نهادهای حمایتی برای کمک به نیازمندان جامعه و فقر زدایی از چهره منطقه همت کنند.
7119/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.