به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز شنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: دستگاه های خدمت رسان، شهرداری ها و مدیران استانی باید با ارائه خدمات مناسب زمینه حضور حداکثری مردم را در راهپیمایی روز قدس فراهم کنند.
وی ادامه داد: سخنرانان روز قدس می توانند با ارائه دستاوردهای 40 ساله انقلاب به جامعه و نسل جوان و بیان توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، زمینه افزایش هر چه بیشتر امید، وحدت و همدلی در جامعه را افزایش دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دستگاه های خدمت رسان در هفته آتی باید ضمن جلوگیری از هر گونه قطعی در خدمات زیر بنایی خودداری کنند.
حقیقی خاطر نشان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت در روزهای تعطیل باید نظارت کافی و مستمر بر واحدهای صنفی و نانوایی ها را در دستور کار قرار دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: فرمانداران و نیروی انتظامی باید با انجام طرح های امنیتی در شب های احیا، رحلت امام خمینی(ره) و روز قدس زمینه آسایش شهروندان را فراهم کنند.
حقیقی یاد آور شد: آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام و انقلاب در طول 40 سال گذشته با انجام توطئه هایی از جمله تحمیل هشت سال جنگ و اعمال تحریم های ظالمانه ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار داده اند که تمامی این توطئه ها با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و وحدت مردم و مسئولان نقش بر آب شده است.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در بدو ورود به کشور وحدت و همدلی را رمز پیروزی مردم ایران بر رژیم طاغوت دانستند و نایب بر حقش مقام معظم رهبری نیز همواره بر افزایش وحدت در کشور برای ایستادگی در برابر زیاده خواهی های کشور های غربی تاکید می فرمایند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران حرم امام خمینی (ره) و راهپیمایان روز قدس همه دستگاه ها خدمت رسان باید به صورت آماده باش بوده و برای این روزها کشیک پیش بینی کنند.
سعید فرخی افزود: دستگاه های خدمت رسان در روزهای تعطیل هفته جاری برای آسایش و آرامش مردم باید از هرگونه حفاری در سطح شهرستان ها خودداری کنند.
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این نشست گفت: اعزام هفت هزار نفر از زائران استان مرکزی به حرم ملکوتی امام راحل (ره) پیش بینی شده است.
سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده افزود: سه هزار و 500 نفر زائر از شهرستان ساوه و بقیه از شهرستان های اراک و زرندیه به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
وی ادامه داد: نیاز است مدیران استانی برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران و برگزاری هرچه با شکوه تر این روز همکاری لازم را با سپاه روح الله استان مرکزی داشته باشند.
استان مرکزی با 12 شهرستان و یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت، یکی از قطب های مهم صنعتی و کشاورزی کشور محسوب می شود.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.