به گزارش ایرنا ،علیرضا ملکشاهی روز پنجشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان پلدختراظهار کرد: امام خمینی (ره) بت زمان را شکست و دست ظلم ، بیداد و چپاول رژیم ستمشاهی را از سر مردم مسلمان ایران اسلامی کوتاه کرد.
وی افزود: امسال باید مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) نسبت به سال های گذشته با شکوهتر برگزار شود.
معاون فرماندار پلدختر با بیان اینکه عزت ، سربلندی و توفیقات بی شمار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون امام راحل ، مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا است گفت: تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این امنیت ، آرامش و آسایش امروز مرهون تلاش و شجاعت های امام خمینی (ره) است که باید از این دستاوردها پاسداری کرد.
ملکشاهی تصریح کرد: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) باید در شان و شایسته مقام والای وی باشد و تمام امکانات و تجهیزات دستگاه های مختلف شهرستان باید به کار گرفته شود.
وی خاطر نشان کرد : امسال به علت تقارن 14 و 15 خرداد با ماه مبارک رمضان کاروان اعزامی به مرقد مطهر امام در شهرستان نداریم و باید به تبیین و تشریح سیره علمی ، اخلاقی و اجتماعی امام راحل در این روزها بپردازیم.
معاون فرماندار پلدختر اظهار داشت : به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد امام خمینی (ره) مراسمی روز یکشنبه 14خرداد ماه جاری ساعت 16 در مسجد جامع شهر پلدختر برگزار می شود که از تمام مسئولان و اقشار مختلف مردم جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید .
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی** انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.