به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد همتی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، افزود: استقلال و اقتدار ایران اسلامی مرهون درایت رهبری و مجاهدت و مبارزات مردان و زنان انقلابی، خون های شهدا و ایثارگری، جانفشانی و شهادت طلبی ملت بزرگ این سرزمین حاصل شده است.
وی اظهارکرد: ماه خرداد، مشحون از رخ دادها، حوادث تاریخی و سرنوشت سازی در شکل گیری انقلاب اسلامی است و از این رو همه وظیفه داریم با جدیت و حساسیت هر چه بیشتر ایام 14 و 15 خرداد را به نحو شایسته گرامی بداریم.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب بیان کرد: امسال به دلیل تقارن ایام 14 و 15 خرداد با ماه مبارک رمضان، اعزام کاروان به مرقد مطهر حضرت امام (ره) از شهرستان صورت نمی گیرد.
همتی، از برگزاری آیین ویژه سالگرد ارتحال امام و همایش امام خمینی با عنوان 'حقیقت همیشه زنده' و همچنین اجرای دیگر برنامه های گرامیداشت این ایام شامل برپایی نمایشگاه عکس و آثار اندیشه های امام و مسابقه فرهنگی از وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره) در گیلانغرب خبرداد.
وی در بخش دیگر سخنان از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی که با وفاق، همدلی و انسجام ملی، نماد مردم سالاری دینی در کشورمان را به منصه ظهور رساندند، قدردانی کرد.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
7079/7398/3012/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.