به گزارش چهارشنبه ایرنا، زاهد محمودی در نشست برنامه ریزی ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد این شهرستان افزود: هر گاه نام و یاد امام در جامعه کمرنگ شد، باید احساس کنیم که امکان خارج شدن انقلاب اسلامی ما از محتوای خود وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه حفظ آرمان های امام (ره) ضروری است ،اضافه کرد: امام در همه زمینه ها به ما درس سیاست، عرفان و اخلاق داد که می توان سیاست مدار بود و صادقانه با مردم زندگی کرد.
فرماندار جلفا، عدالت طلبی را بارزترین ویژگی حضرت امام خمینی (ره) ذکر کرد و گفت: ساده زیستی، خداترسی و اخلاص در عمل از دیگر ویژگی های بی نظیر این شخصیت استثنایی و به همین دلیل است که تاریخ هرگز همتایی برای حضرت امام خمینی (ره) پیدا نخواهد کرد.
محمودی ادامه داد: همه ما موظف هستیم که نگذاریم آرمان های امام فراموش شود و در همه زمینه ها باید ازآنها در برنامه ریزی های کشور بهره ببریم.
وی ادامه داد: با توجه به مصادف شدن 14 و 15 خرداد ماه امسال با 9 و 10ماه مبارک رمضان اعزام کاروان های زیارتی به مرقد امام برای مراسم ارتحال نخواهیم داشت وهمه برنامه های گرامیداشت در شهرستان برگزار می شود.
وی از مسوولان کمیته های اجرایی ستاد ارتحال حضرت امام(ره) شهرستان خواست تمامی برنامه های امسال با رویکرد تبیین آرمان های حضرت امام(ره) به نسل جوان و برگزاری نشست های دانشجویی تدارک دیده شود.
محمودی از بخشداران نیز خواست در سطح روستاها با مشارکت شوراهای اسلامی و دهیاران در عظمت امام راحل و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مراسم یادبود برگزار شود.
در این نشست برگزاری مراسم شهرستانی در 13 خرداد در مصلی وحدت هادیشهر، برپایی ایستگاههای نذری در آستانه افطار توسط منطقه آزاد ارس و فضاسازی شهری توسط کمیته اصناف و شهرداران به تصویب رسید.
همچنین در خصوص لیالی قدر و برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی روزجهانی قدس تصمیماتی اتخاذ شد.
شهرستان جلفا با 60 هزار نفر در فاصله 125 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار: مقصود هوشمند**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7222/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.