به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ایام الله 14 و 15 خرداد در محل شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان ورامین گفت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام عزت و افتخار خود را از امام راحل دارد و حضور پرشور مردم در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ، ملاکی برای ولایت پذیری افراد محسوب می شود.
وی افزود : باید قدر این ایام را بدانیم چرا که تلاش و همت ما در برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل این انگیزه را به جوانان می دهد که آنان نیز پس از حدود 3 دهه که از ارتحال امام راحل می گذرد ، ولایت مداری خود را چون پدرانشان به اثبات برسانند.
یوسفی گفت: برگزاری مراسم معنوی سالگرد ارتحال حضرت امام ، حرکتی فرهنگی در راستای پاسداشت ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود زیرا این مراسم باعث ایجاد دلبستگی بیشتر مردم به نظام می شود.
وی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس باورهای اسلامی و تلاش ومجاهدت امام راحل شکل گرفت افزود : در اصل برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و قدردانی از این مجاهدت می باشد.
نماینده دولت در ورامین افزود: برگزاری این مراسم ، نشان از عزم ملی تمامی مردم و مسوولین در برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی دارد و در اصل نمادی از حضور پرشور مردم در مراسم معنوی و فرهنگی دارد و باید در آن نسبت به تبیین جایگاه ولایت در اسلام اقدام شود.
وی گفت : بسیاری از مردم شهرستان ورامین و روستائیان تقاضای حضور در این مراسم معنوی را دارند که با هماهنگی های به عمل آمده با مسئولان از جمله بخشداران ، دهیاران و سایر دستگاه ها ، زمینه حضور 7 هزار نفر از مردم شهرستان در روز 14 خرداد در حرم امام راحل فراهم شده است.
وی تأکید کرد: همه افراد از ورزشکاران ، هنرمندان ، اصناف ، بازاریان ، ائمه جمعه و جماعات می باید با استفاده از توان و ظرفیت خود در جهت نهادینه کردن اندیشه های امام راحل در جامعه تلاش کنند که یقینا این مهم ، به افزایش توان و ظرفیت داخلی کشور منجر می شود.
یوسفی گفت : همه ما مدیون امام راحل هستیم و با حضور پرشور در مراسم سالگرد ارتحال ایشان که مصادف با سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 مردم ورامین است ثابت می کنیم که مردم این دیار هیچ گاه دست از ولایت برنداشته و در صف مقدم دفاع از ارزش های اسلامی قرار دارند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.