به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده روز چهارشنبه در آیین درختکاری در پارک بانوان اراک افزود: ایجاد فضای سبز و غرس 70 هزار نهال در منطقه سیبک اراک در امتداد توسعه کمربند سبز اراک است و در آینده ای نزدیک کمربندی شمالی اراک تا سیبک درختکاری می شود.
وی ادامه داد: درختکاری و ایجاد فضای سبز راه حلی منطقی و در دسترس برای کنترل آلودگی هوای اراک است که همه دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم باید به این مهم توجه داشته باشند.
استاندار مرکزی گفت: مجموعه پارک بانوان نیز یکی از نیازهای اصلی کلانشهر است که با تمام تجهیزات تا ماه های آتی تکمیل می شود.
وی افزود: در صورتی که مدیران شهری شهرستان های مختلف نسبت به ساخت پارک بانوان اقدام کنند، استانداری نیز حمایت های لازم را در دستور کار قرار می دهد.
پارک بانوان اراک با حدود ۹۵ هزار مترمربع مساحت دارای پیست دوچرخه‌ سواری، مسیر پیاده‌روی، استخر، زمین بدمینتون، سالن چندمنظوره، زمین فوتبال، فضای سبز، گلخانه، نمایشگاه صنایع‌دستی و سایر امکانات تفریحی و ورزشی است.
استان مرکزی با 29 هزار و ۵۳۰ کیلومتر مربع وسعت، حدود یک و ۸۲ صدم درصد از مساحت کشور را به خود اختصاص داده که 70 درصد آن را عرصه های منابع طبیعی تشکیل می دهند.
3017/6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.