به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر شمس بیراوند افزود: اعضای این باند سرقت به بهانه کمک به سالخورده ها در خودپردازها اقدام به کسب اطلاعات صاحبان حساب و پس از آن برداشت های غیرمجاز از حساب آنان می کردند.
وی توضیح داد: در پی شکایت شماری از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابشان از طریق اینترنت موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اظهارکرد: با انجام تحقیقات مشخص شد که این کلاهبرداران با پرسه زنی در اطراف باجه های عابر بانک با مراجعه افراد کم سواد و سالخوره برای دریافت پول به بهانه کمک کردن به آنان از شماره کارت آنان عکس گرفته و در جریان عملیات بانکی با تغییر رمز دوم بستر سوء استفاده خود را بار می کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد:‌ این افراد بعد از سرقت اطلاعات حساب سالخورده ها در فرصت های مناسب اقدام به برداشت های غیرمجاز و خریدهای اینترنتی از حساب آنان می کردند.
بیرانوند کرد: سرکرده این باند سرقت پس از شناسایی و هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازجویی ها تا کنون به 85 میلیون ریال کلاهبرداری از 2 نفر در سطح شهرستان اعتراف کرده است.
سرهنگ بیرانوند بیان کرد: سایر متهمان نیز در عملیات دیگر دستگیر شدند.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی 55 هزار نفر جمعیت دارد.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.