عبدالصمد صناعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ممیزان تسهیلات در قالب 35 هزار و 156 فقره تسهیلات به متقاضیان بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات پرداخت شده است.
وی ادامه داد: 912 فقره از این تسهیلات به مبلغ 117 میلیارد ریال به صورت تسهیلات قرض الحسنه در بخش های مختلف حمایتی و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی گفت: 92 میلیارد این مبلغ در قالب 890 فقره تسهیلات ازدواج و یک هزار و 437 میلیارد ریال در قالب یک هزار و 992 فقره تسهیلات رونق تولید و صندوق توسعه ملی برای حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط به متقاضیان پرداخت شده است.
صناعی افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده در سال جاری 153 میلیارد ریال در قالب 524 فقره تسهیلات ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان مرکزی به منظور کاهش هزینه های تولید و افزایش بازدهی در بخش کشاورزی در اختیار تولیدکنندگان این بخش قرار گرفته است.
وی یادآور شد: با توجه به بروز خسارت های سرمازدگی در باغات انار ساوه، امسال 2 هزار و 401 فقره تسهیلات به مبلغ 245 میلیارد ریال یرای کمک به احیای محصول باغداران این شهرستان پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی گفت: 440 میلیارد ریال تسهیلات آبیاری نوین نیز امسال برای صرفه جویی در مصرف آب کشاورزان پرداخت شده است.
صناعی گفت: در راستای حمایت از آسیب دیده گان بخش کشاورزی و استمرار تولید در استان مرکزی در سال جاری بانک کشاورزی این استان به منظور اجرای بند و تبصره 16 قانون و بودجه سال جاری مبلغ 54 میلیارد ریال از سود تسهیلات یک هزار و 234 فقره از بدهکاران بخشیده شده است.
وی یاد آور شد: همچنین برای ارتقای خدمات الکترونیکی، افزایش رضایت مندی مشتریان و کاهش مسافرت های درون شهری هم اکنون 57 شعبه استان به سامانه خدمات الکترونیکی غیرحضوری در بسترهای مختلف از جمله اینترنت بانک، همراه بانک و تلفنبانک مجهز شده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی گفت: تا کنون 260 هزار و 390 عدد انواع کارت های الکترونیکی بانکی برای اقشار مختلف استان صادر شده است که برای پشتیبانی این کارت ها 78 دستگاه خود پرداز در تمامی سطح استان و شعب روستایی با متوسط سرویس دهی97 درصد به ارایه خدمات به مشتریان اشتغال دارند.
وی خاطر نشان کرد: 9 هزار و 219 دستگاه کارتخوان در فروشگاه ها و مراکز خرید استان مرکزی با هدف تسهیل خدمات نصب شده است و چهار کیوسک بانک و 15 هزار و 705 همراه بانک در استان فعال است.
بانک کشاورزی با 57 شعبه، 79 دستگاه خودپرداز و 9 هزار و 180 دستگاه کارتخوان با هدف حفظ منابع پایه، تولید ارزش افزوده و اشتغالزایی در راستای رونق تولید در سطح شهرها و روستاهای استان مرکزی به شهروندان خدمت رسانی می کند.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.