به گزارش ایرنا، مجید نیکی ملکی افزود: سهمیه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی ۸ هزار و ۳۷۲ فقره بود که سهم پارسال از این محل ۱۰۱ درصد از مصوبات سفر فراتر است.
وی بیان کرد: در نیمه نخست پارسال و قبل از سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی ۹ هزار و ۳۴۹ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ 901 میلیارد و 560 میلیون ریال پرداخت شده بود.
نیکی ملکی اظهار کرد: در قانون بودجه سال جاری پیش بینی شده تسهیلات لازم به همه ثبت نام های انجام شده تا پایان سال ۹۵ در سه ماه اول سال ۹۶ پرادخت شود.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مرکزی اظهار کرد: بر اساس بررسی های موجود روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان همچنان ادامه دارد و امید است افرادی که پارسال در صف انتظار تسهیلات ازدواج بودند بتوانند تا پایان خرداد این تسهیلات را دریافت کنند.
نیکی ملکی یادآور شد: سهمیه استان مرکزی در مورد طرح رونق تولید چهار هزار و 430 میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات طرح هایی که در سال گذشته نیز در دست پرداخت بود و در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند در استان ادامه دارد.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مرکزی گفت: در اوایل اردیبهشت ماه امسال عملکرد طرح رونق تولید شامل پرداخت تسهیلات به ۴۱۳ مورد به ارزش مالی سه هزار و 378 میلیارد ریال از محل ثبت نامی های طرح سامانه بهین یاب است.
نیکی ملکی افزود: ۶۷۲ فقره تسهیلات رونق تولید نیز پارسال به صورت مستقیم به واحدهای صنعتی، کشاورزی کوچک و متوسط پرداخت شد که مبلغ تسهیلات پرداختی مستقیم توسط بانکسه هزار و 385میلیون ریال است.
وی عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح رونق تولید تا اردیبهشت ماه سال جاری هزار و ۸۵ واحد صنعتی کوچک، متوسط و کشاورزی در استان مرکزی موفق به اخذ تسهیلات از سیستم بانکی شدند.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مرکزی ادامه داد: مجموع تسهیلات پرداخت شده به این واحدها هفت هزار و 263میلیارد ریال بوده که با مقایسه این عدد نسبت به تسهیلات ابلاغی پارسال تحقق اهداف مورد نظر ۱۴۶ درصد است.
استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت در قلب ایران قرار دارد و به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و قطب چهارم صنعت ایران شهرت دارد.
۷۱۱۴/۶۰۱۳ خبرنگار: شبما کریمی*** انتشاردهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.