به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی هیات عالی نظارت استان مرکزی مرتضی جودکی افزود: با پایان یافتن مهلت قانونی رسیدگی به شکایت داوطلبان از بین 395 شکایت ثبت شده در سطح شهرستان‌های استان مرکزی، 190 نفر تایید صلاحیت شدند و در خصوص 52 درصد باقی مانده همچنان نظر هیات نظارت شهرستان پابرجاست و صلاحیت آنان مورد تایید هیات عالی نظارت استان قرار نگرفت.
وی ادامه داد: از میان شش هزار و 272 نامزد انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مرکزی که برای بررسی به هیات های نظارت معرفی شده بودند، یک درصد انصراف دادند.
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی یاد آور شد: در روز های اخیر برخی از داوطلبان فعالیت تبلیغاتی گسترده‌ای را تحت عناوین مختلف در سطح رسانه‌های مجازی آغاز کرده بودند که این ناهنجاری‌های انتخاباتی توسط کارشناسان رصد و به مراجع ذیربط ارسال شده است.
جودکی ادامه داد: افرادی که تاییدیه هیات عالی استان را کسب نکرده اند بر اساس قانون می‌توانند با مراجعه به هیات مرکزی، مجددا شکایت خود را ثبت کرده و درخواست بررسی مجدد کنند.
وی گفت: این افراد که در این مرحله اعتراض خود را در هیات مرکزی ثبت کرده‌اند، باید منتظر نظر نهایی این هیات از طریق هیات های اجرایی باشند.
پنجمین دوره انتخابات شواهای اسلامی کشور، همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار می شود.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.