به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها با کمیته‌ها و سازمان‌های ستاد دهه فجر استان مرکزی افزود: رسالت روابط عمومی‌ها شفاف‌ سازی و پاسخگویی منطقی به شهروندان است.
وی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان شهروندان و سازمان‌ها هستند و با پیگیری صادقانه امور، پیوند بین مسئولان و مردم را افزایش می دهند.
استاندار مرکزی گفت: هرچه اصل صداقت و پاسخگویی شفاف روابط عمومی ها بیشتر باشد میزان رضایت مندی مردم مضاعف و این امر، کارنامه ای ارزشمند برای دولت و نظام است.
آقازاده تصریح کرد: شهروندان حق انتخاب، انتقاد و اعتراض در چارچوب قانون را دارند و این حق طبیعی است که در مصادیق حقوق شهروندی به صراحت به آن تاکید شده است.
استاندار مرکزی گفت: همه قابل نقد و انتقاد هستند و همواره در جامعه باید گوشی شنوا برای شنیدن انتقادات وجود داشته باشد.
آقازاده افزود: هرسال که به عمر انقلاب اسلامی ایران افزوده می شود، با وجود مشکلات و تنگناها، کارنامه نظام در ابعاد مختلف درخشان تر جلوه پیدا می کند و امنیت امروز خون شهدا است.
استاندار مرکزی گفت: امسال در ایام الله دهه مبارک فجر، 735 طرح با 25 هزارمیلیارد ریال به بهره برداری می رسد که هم از نظر کیفی و هم اعتباری 2 و نیم درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
آقازاده افزود: امسال برای نخستین بار یک میلیادر دلار صادرات غیرنفتی از استان مرکزی، به ثبت رسیده است که این امر موفقیت ارزشمندی محسوب می شود.
وی اظهار کرد: پیش بینی می شود در سال جاری برای 10 هزار نفر فرصت شغلی جدید فراهم شود.
استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور شناخته می شود که دو هزار و 900 واحد صنعتی کوچک و بزرگ در آن حیات اقتصادی دارند.
6991/3075/خبرنگار:معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.