به گزارش روز سه شنبه ایرنا از کانال اطلاع رسانی زندانهای خوزستان رضا پوستچی افزود: در راستای توسعه خدمات حقوق شهروندی به زندانیان در زندان مرکزی اهواز ، سایت ملاقات خصوصی با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان ساخته می شود.
وی پیش بینی کرد این پروژه در دهه فجر سال 1396به بهره برداری برسد.
پوستچی افزود:با توجه به تعطیل کردن زندان قدیم کارون اهواز و ایجاد زندان ‌مرکزی جدید با ارتقای کاربری مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی سابق استان ، نیاز به ایجاد این سایت بسیار مشهود و ملموس بود.
مدیرکل زندان های خوزستان تصریح کرد: ملاقات خصوصی که ویژه زندانیان متاهل است به زندانی و همسر وی اعطا می شود و در تحکیم مبانی اخلاقی و محبت خانواده نقش به سزایی خواهد داشت.
وی از ارتقای چشمگیر فعالیت‌ها و خدمات انجمن حمایت از زندانیان اهواز در 18ماه اخیر خبر داد و گفت : این خدمات که سه حوزه زندانی ، خانواده زندانی و زندان را در بر می‌گیرد توانسته با توسعه اصولی و کیفی خدمات حمایتی خود نقش تاثیرگذاری در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه در حوزه خانواده های بی‌سرپرست زندانیان مرکز استان و همچنین ارتقای کیفیت خدمات اصلاحی و تربیتی و زندانبانی اسلامی و توسعه خدمات مجموعه حقوق شهروندی به دنبال داشته باشد.
انجمن حمایت از زندانیان ، نهادی مردمی است و بخش مهمی از هزینه های آن خیران تامین می کنند.
هم اکنون 12هزار و 500 زندانی در 11 زندان استان در حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.