معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: نشست هم‌اندیشی اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد با این معاونت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی، گفت: این معاونت برنامه‌های متعدد و متنوعی دارد که همیاری و همکاری سازمان‌های مردم نهاد می‌توان به ارتقای سطح کیفی و تسریع در اجرای آن کمک کند.

وی ادامه داد: ارتباط این سازمان‌ها با مردم فرصت مناسبی است تا مردم با حقوق خود و قوانین جامعه بیشتر آشنا شوند و در نتیجه شاهد رفتار بهتری در جامعه باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی بر تشکیل بانک اطلاعاتی سازمان‌های مردم نهاد همکار با این معاونت تأکید کرد و  از برگزاری همایش‌های فصلی در این خصوص خبر داد.

وی با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: مسئله رعایت عفاف و حجاب در جامعه، حفظ بنیان و حریم خانواده و رعایت اخلاق اسلامی از نکاتی است که می‌تواند ما را در رسیدن به جامعه سالم‌تر هدایت کند.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی تصریح کرد: طبق نیازسنجی‌های صورت گرفته، برای اعضای این سازمان‌ها دوره‌های آموزشی برگزار و از ظرفیت این نهاد بهره بیشتری خواهیم برد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.