به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی سالاری سه شنبه در نشست ستاد گرامی داشت دهه فجر استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام مبتنی بر اصل اسلام شکل گرفت اظهارکرد: مشکل اصلی جامعه امروزی عدم توجه به فرهنگ اسلام است.
وی افزود: تمامی مشکلات در سطح جامعه براساس فرهنگ اسلام قابل حل است،مسئولان باید فرهنگ اسلام را ترویج کنند، باید بازگشت به اسلام را داشته باشیم چرا که برخی از سیاست های ما از اسلام دور شدند.
حجت الاسلام سالاری همچنین گفت: اشرافی گری، حقوق های نامتعارف، ترویج مدگرایی و تجمل گرایی بلای اصلی جامعه ما است اما ملت ما نجیب، بیدار و مسلمان است و شاکله جامعه ما اسلامی است.
وی با بیان اینکه امام راحل با توکل به خدا و براساس مبانی دین قیام کرد و وی با مردم و در میان مردم بوداظهارکرد: دهه فجر باید مروج واقعی اسلام باشد، امام خمینی(ره) آمد تا عدالت را در جامعه بگستراند و دین اسلام در جامعه جریان پیدا کند.
حجت الاسلام سالاری گفت: وظیفه همه مسئولان است که در این مسیر حرکت کنند و در دهه فجر دستاوردهای انقلاب را به دیگران معرفی کنند، دهه فجر فرصت مناسبی است که بازگردیم به اصل اصیلی که امام برای آن قیام کرد.
وی در پایان گفت: مراسم 12 بهمن ماه در مرکز استان ساعت 8:15 دقیقه صبح در میدان شهید برگزار خواهد شد و در این روز برنامه های مختلفی مانند رژه موتوری و گلباران تمثال خودروی امام راحل(ره) و زیارت قبور شهیدان منصور حصاری و حسن آبادی را خواهیم داشت.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.