به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی چهارشنبه در سی هشتمین گردهمایی ائمه جمعه با موضوع محرم و احیای ارزش ها ظهارکرد:
برخوردهای ماموران کشور سعودی بسیار متفاوت بود به طوری که از ورودی فرودگاه تا مراحل بعدی رفتار و اخلاق آنها به طور کامل تغییر کرده بود و برخورد نرم و با احترامی را شاهد بودیم.
وی گفت: یکی از سخت ترین مناسک حج، درروزعید قربان است که این مهم با مدیریت زمان و نظم و انضباط بسیارعالی به سرانجام رسید.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه اظهار کرد: ائمه جمعه در سنگر مهم و کلیدی نماز جمعه بازوی توانمندی برای ولی امر مسلمین هستند.
حجت الاسلام یعقوبی همچنین گفت: جریانی در جامعه به راه افتاده است که با پوشش ظاهری مردم پسند تیشه به ریشه ارزشها می زند و اصل ارزشهای دینی را زیر سوال می برد که این هدف نامقدسی است.
وی افزود: باید در مسائل شرعی و دینی به مردم راهکار دهیم تا بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و طعم دین را بچشند، برخی عنوان می کنند که دین اسلام دست و پاگیر است و خواندن نماز سخت است، در حالی که نماز 17 دقیقه ای ما اگر هم همراه با تعقیبات نماز باشد، بیشتر از 20 دقیقه زمان نمی برد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید سهولت در دینداری را به مردم آموزش دهیم.
ائمه جمعه خراسان شمالی در این همایش بدون حضور خبرنگاران مسائل و مشکلات استان را مطرح کردند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.