حجت الاسلام علی اکبرپور روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه نهمین دوره طرح ولایت دانشجویی خراسان جنوبی افزود: برگزاری اردوهای جهادی و طرح ولایت دانشجویی اقدام مهم و موثری است که ثمرات آن در بلند مدت مشخص می شود.
وی بیان کرد: ضروری است دوره هایی همچون دوره های طرح ولایت برای آشنایی عمیق تر نسل جوان با اندیشه های ناب اسلامی و دفاع از اصول و ارزش های آن برگزار شود.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راه علاج ممکلت روحیه بسیجی و انقلابی و مدیریت جهادی است، گفت: اگر به دنبال رسیدن به موفقیت هستیم باید در جامعه مدیران وظیفه شناس داشته باشیم.
وی اظهارکرد: امروز روحیه انقلابی کم کم در حال فراموشی است، انقلابی گری، روحیه ولایتمداری و عدالت خواه و عدالت گستر از شاخصه های مدیران در ردههای مختلف انقلاب است.
وی گفت: هم اکنون در دهه چهارم انقلاب اسلامی قرار داریم، کشور در این دهه برای پیروزی و شکل گیری خود به مدیران انقلابی نیاز دارد.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون دشمنان برنامه ریزی های زیادی علیه نظام اسلامی ایران داشته اند و همیشه این نظام مقدس را تهدید می کند، افزود: انقلاب اسلامی ایران در مقابل اخم دشمن، رنگ زرد نمی کند.
اکبرپور ولایت مداری را یکی از نیازهای ضروری جامعه دانست و بیان کرد: ولایتمداری یعنی مطیع محض ولایت بودن، همانند ولایت مداری حضرت ابراهیم که پسرش را به دستور خداوند تا پای قربانی کردن برد.
وی با اشاره به اینکه عدالت خواهی از نیازهای مهم جامعه است، افزود: از شاخصه های مدیران انقلابی،‌ روحیه محرومیت زدایی است، مدیر انقلابی تنها به فکر خود و خانواده خود نیست بلکه برای حل مشکلات جامعه نیز دغدغه دارد.
اکبرپور با اشاره به اینکه امروز برخی از مسئولان تحصیل کرده غرب، اولویت ها را برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات تشخیص نمی دهند، افزود: هم اکنون به بیش از 400 روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می شود که این یک تهدید جدی است.
وی گفت: در جامعه برخی مدیران دغدغه برگزاری کنسرت را بیشتر از دغدغه ترویج دین دارند، امروز به مدیرانی انقلابی و اسلامی نیاز داریم که به دنبال ترویج ارزشهای اسلامی در جامعه باشند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*6054*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.