پاسدار محمدرضا رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه های سپاه ناحیه اراک در ایام الله دهه مبارک فجر با مشارکت بسیج کارگری، سازندگی، دانش آموزی، دانشجویی، اساتید، ادارات، جامعه پزشکی، اقشار، هنرمندان و محلات و با شعار سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.
وی ادامه داد: عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، نواختن زنگ انقلاب در تمام مدارس شهرستان، گلباران حجره طلبگی امام راحل در مدرسه سپهداری اراک، برگزاری نشست های بصیرتی و برپایی نهضت روشنگری از مهمترین برنامه های دهه مبارک فجر سپاه ناحیه اراک در سطح این شهرستان است.
فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای شهرستان اراک در مصلی بیت المقدس این شهر، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای زن، اهدای سبد کالا به نیازمندان، اردوی زیارتی قم و دیدار با علما، اجرای تئاتر خیابانی با موضوع دهه فجر، مسابقه نقاشی کودکان، اکران فیلم اشنوگل و برگزاری 22 جشن انقلاب در بسیج محلات از دیگر برنامه های سپاه ناحیه اراک در دهه مبارک فجر است.
وی اضافه کرد: همچنین حضور گسترده بسیجیان خواهر و برادر در نماز عبادی سیاسی جمعه، شرکت در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، بهره برداری از چندین طرح عمرانی و اقتصادی، ویزیت رایگان بیماران، دیدار با سالمندان آسایشگاه ابراهیم آباد اراک، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و حضور پر شور بسیجیان در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن از دیگر برنامه های سپاه ناحیه اراک در دهه مبارک فجر است.
فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه هر یک از روزهای دهه مبارک فجر با یک عنوان نامگذاری شده است، اظهار کرد: 12 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و ولایت فقیه، 13 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، تربیت قرآنی، تحکیم بنیان خانواده و منزلت زن مسلمان، 14 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و پیشرفت و 15 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، ارزش های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی نامگذاری شده است.
وی افزود: همچنین 16 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال، 17 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی، 18 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و امنیتی پایدار و 19 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نامگذاری شده است.
پاسدار رضایی یادآوری کرد: 20 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج)،21 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف و 22 بهمن نیز با عنوان انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.
وی اضافه کرد: بیان خدمات و دستاوردهای 39 ساله انقلاب اسلامی، زمینه را برای افزایش شور و نشاط و امید افزایی در جامعه مهیا می سازد.
سپاه ناحیه اراک علاوه بر نقاط شهری و روستایی شهر اراک، شهرهای جدید کارچان و داود آباد و بخش ساروق را نیز در بر می گیرد.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.