به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم فقط در سایه امید بخشی حل می شود و اگر کسی در جهت ناامید کردن مردم تلاش کند، فقط آب در آسیاب دشمنان ریخته است.
وی با بیان اینکه اختلاف نظر در حوزه های مدیریتی و سیاسی در جامعه نشانه روبه رشد بودن آن است ،عنوان داشت: اختلافات سیاسی نباید باعث شود عده ای برای منافع شخصی و حزبی خود به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم باشند، ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان نظام کمک به طرح های اختلاف افکنی دشمنان کشور است.
جمالی پور ادامه داد: مسئولان دلسوز نظام با هر سلیقه و گرایشی باید با همدلی، همزبانی و وحدت به دنبال برآورده کردن نیازهای اقتصادی مردم اعم از اشتغال جوانان و بالا بردن قدرت خرید مردم باشند.
وی اظهار کرد: مردم از ابتدای انقلاب رکن اصلی نظام بوده اند و همواره پشتیبان کشور و ولایت فقیه بوده اند و در انواع فرازها و فرودهای مختلف تاریخی نشان داده اند که لحظه ای از حمایت نظام اسلام کوتاه نخواهند آمد.
وی ادامه داد: مسئولان نظام اسلامی باید قدر ملت بزرگ ایران را که در تمامی صحنه ها مانند جنگ تحمیلی و تحریم ها همواره از انقلاب دفاع کرده اند را بدانند و در جهت حل مشکلات آنان نهایت تلاش خود را به کار بگیرند.
وی مهمترین عامل پیروزی کشور در جنگ تحمیلی و تحریم ها را وحدت مردم دانست و افزود: امروز ملت بزرگ ایران و مسئولان باید با اتحاد و همدلی مشکلات کشور را حل کنند و از هر گونه اختلاف و تفرقه دوری کنند.
جمالی پور با تاکید بر اینکه در ایام دهه فجر مردم باید شاد باشند، گفت: مسئولان برگزار کننده برنامه های دهه فجر باید شادی های حلال را در برنامه خود ترویج کنند تا مردم طعم شیرین پیروزی انقلاب را به خوبی بچشند.
جلسه ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر روز یکشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان ادارات این شهرستان در فرمانداری برگزار شد.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.