محمد بهاروند روز سه شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان ساوه، ‌اظهار کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره با گزارش ها و تولید محتوای کارشناسی شده برای مخاطبان و عموم از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی ضمن تقدیر از خدمات خبرگزاری ایرنا ‌گفت: انتظار از ایرنا با توجه به توان و کیفیت تولیدات بالاست و تلاش می شود مسائل و مشکلاتی که از این رسانه در شهرستان منعکس می شود،‌ مورد پیگیری قرار گیرد
بهاروند افزود: خبرگزاری ایرنا به عنوان‌ رسانه ای مطرح و مورد وثوق مردم و مرجعی برای سایر رسانه ها محسوب می شود و مطبوعات نیز همواره از اخبار،‌ گزارش ها و تحلیل های آن بهره برداری می کنند.
معاون استاندار مرکزی اظهار کرد: تعامل هدفمند با رسانه ها با نقد منصفانه ارتباط تنگاتنگ دارد و خرسندیم که رسانه های ساوه در زمینه نقد منصفانه و به دور از تخریب، توان بالایی دارند.
بهاروند گفت: مرز بین نقد و تخریب کاملا روشن است زیرا تخریب علاوه بر آنکه سازنده نیست،‌ سبب ایجاد یاس و بدبینی در میان آحاد جامعه می شود.
وی تاکید کرد: در آستانه دهه مبارک فجر، تلاش می شود با همه رسانه های شهرستان ساوه ارتباط موثری برقرار شود تا بتوان خدمات و فعالیت های دولت تدبیر و امید در این شهرستان را به اطلاع افکار عمومی رساند.
معاون استاندار مرکزی گفت: به زودی فهرستی از طرح های قابل بهره برداری در شهرستان ساوه تهیه و در دیداری با خبرنگاران،‌ مشخصات این طرح ها همراه با اعتبارات هزینه شده و توان اشتغالزایی آنها را اطلاع رسانی می شود.
فرماندار ساوه گفت: برای بهره برداری از طرح های دهه فجر در این شهرستان قرار است استاندار مرکزی و هیات همراه در شهرستان ساوه حضور یابند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال 1313 خورشیدی تاسیس شد و با افزون بر 83 سال فعالیت رسانه ای، با سابقه ترین‌ نهاد رسانه ای کشور است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در حال حاضر 60 دفتر نمایندگی در مراکز استان ها و شهرستان ها و بیش از 30 دفتر خبری در سراسر جهان دارد.
3075 /6539/خبرنگار: یحیی معماری ***‌ انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.