به گزارش ایرنا، رضا عسگری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان زنجان، افزود: شایشته است مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان از فعالیت های دولت گزارش جامعی تهیه کرده و طی این دهه در اختیار مردم قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: باید زمینه مشارکت مردم، تشکلها، نهادها و انجمن های مردمی را در جشنهای انقلاب فراهم کنیم بگونه ای که جهت گیری برگزاری این جشنها به سمت مردم باشد.
این مسئول با بیان اینکه جمهوری اسلامی خدمات ارزنده و چشمگیری به کشور ارائه کرده است، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و انعکاس عملکرد نظام و دولت در بخش های مختلف برای مردم است.
عسگری تاکید کرد: بزرگترین نیاز امروز تقویت امید در جامعه است، جشنهای پیروزی انقلاب اوج همدلی مردم و خدمتگزاران را به نمایش می گذارد.
وی ادامه داد: مسئولان باید نیاز و مطالبات مردم را بشنوند و پاسخ این مطالبات را بدهند، باید با آسیب شناسی و ریشه یابی نارضایتی های اجتماعی راه و روش خود را اصلاح کنیم.
فرماندار زنجان تاکید کرد: به طور حتم باید مدیران و مسئولان در رفتارهایمان بازنگری جدی داشته باشیم، تا نگرانی های مردم در بخش های مختلف مرتفع شود.
عسگری با بیان اینکه 'نقد عملکرد مسئولان نقد نظام نیست' اضافه کرد: هر مسئولی باید پاسخگوی عملکرد خود باشد تا مانع سوء استفاده بدخواهان نظام از این موضوع شود.
3216/ 8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.