به گزارش ایرنا، سرهنگ مجید فغانی چهارشنبه در نخستین نشست ستاد گرامی داشت ایام الله دهه فجر اظهارکرد: باید عمق طراحی دشمن را خوب درک کنیم در غیر این صورت اقداماتی که در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و عملیاتی انجام می شود کور و بی اثر خواهد بود.
وی گفت: امروز نیاز است که دستگاه های فرهنگی به این موضوع توجه کنند، در تجمعات اخیر از طیف های مختلفی مانند دانش آموز، دانشجو و کاسب دستگیر شدند اما سوال این است که چه کنیم تا این حضور در کف جامعه شکل نگیرد.
سرهنگ فغانی افزود: چه پیوست فرهنگی برای این ظرفیت سازی باید صورت بگیرد تا فضای مجازی را اقناع کنیم، باید امروز به سروش توجه شود و صدا و سیما استفاده از سروش را باید ترویج کرده و تبدیل به فرهنگ کند.
وی گفت: امروز تلگرام محیط را برای ما ناامن کرده است باید در مقابل آن شبکه های اجتماعی امن را معرفی کنیم که صدا و سیما در این زمینه نقش بسزایی دارد.
سرهنگ فغانی گفت: احمق ها کاری را که می خواستند در سال 98 انجام دهند در سال 96، به نوعی آغاز کردند و این قرار است ادامه پیدا کند، ما نباید خوشبین باشیم که کار تمام شده است، خیر، موج دوم ناامنی ها در حال حرکت است.
وی بر معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید کرد گفت: با بد خلقی من مسئول در اداره و یا عدم تکریم ارباب رجوع، مردم ناراضی می شوند و موضوع دو گانگی ایجاد می شود که دشمن هم به دنبال همین است.
سرهنگ فغانی اظهارکرد: در سه حوزه احساس نیاز می شود تا موج دوم در نطفه خفه شود در حوزه های آموزش و پروش، کارگری و کارخانجات به شدت نیاز داریم که این موضوع تبیین شود.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.