به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد فلاحی عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی آیین بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر اظهار کرد: با توجه به شرایط داخلی و خارجی باید جشن ها و برنامه های پیروزی انقلاب اسلامی پر بارتر از سال های قبل برگزار شود و وحدت و انسجام را مردم و مسئولان را به جهان نشان دهیم.
وی نوآوری و ابتکار در اجرای برنامه های دهه فجر را ضروری دانست و افزود: شهرها باید برای این ایام با مشارکت مردم و تشکل های مردم نهاد آذین بندی شوند.
رئیس تبلیغات اسلامی بانه هم گفت: این نهاد پشتیبان برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر است و تدارک لازم را برای این منظور دیده ایم.
حجت الاسلام حسن رهبر با اشاره به مشکلات جامعه یادآور شد: نشست های روشنگری با توجه به فتنه اخیر، مهمترین برنامه ایی است که باید در این ایام بیشتر به آن پرداخته شود.
وی تاکید کرد: نشست های روشنگری در روستاها نیز پیش بینی شده و ضروری است دهیاران و اعضای شوراها مردم را برای حضور در این نشست ها تشویق کنند تا مردم از واقعیت های جامعه آگاه شوند.
به گفته وی، سیاست کاری در حوزه برنامه های روستای این است که برنامه های ایام الله دهه فجر را به سمت اجرای برنامه های بومی و محلی سوق دهیم.
به گزارش ایرنا، غبارروبی مزار شهدا، یادواره شهدا، سرکشی به خانواده های معظم شهدا و جانباز و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از جمله برنامه های شاخص دهه فجر امسال در بانه است.
اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی، مسابقات ورزشی و تفریحی، همایش های قرآنی و اجرای گفتمان های دینی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است.
جشن های انقلاب و برنامه های ایام دهه فجر امسال در بانه با مشارکت 11 کمیته برگزار می شود.
خبرنگار: زینب طلایی**انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7469/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.