به گزارش ایرنا، استاندار استان مرکزی روز چهارشنبه در همایش گزینشگران استان مرکزی افزود: در نا آرامی های اخیر یکی دیگر از توطئه های دشمنان علیه مردم و جمهوری اسلامی ایران که هزینه های بسیاری برای آن انجام شده بود با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، هوشیاری مردم و تدابیر مسئولان نقش بر آب شد.
وی ادامه داد: هر روز که از این توطئه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران می گذرد ابعاد بیشتری از آن برای همگان روشن می شود و نمود بیشتری نیرنگ، بدخواهی و نقش دشمن در این وقایع رخ می نماید.
استاندار استان مرکزی خاطر نشان کرد: مردم استان مرکزی همانند سایر استان های ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روزجاری وحدت و انسجام خود را بار دیگر به رخ جهانیان خواهند کشید و به دشمنان اسلام و مزدوران آنان ثابت می کنند که همواره حامی ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند.
آقازاده، نقد منصفانه را حق مسلم مردم دانست و گفت: مردم می توانند خواسته ها و مطالبات خود را از طریق مجرای قانونی و با اخذ مجوز از دستگاه های ذیربط به صورت مسالمت آمیز به گوش مسئولان برسانند و خواهان رسیدگی به مشکلات خود باشند.
وی با یادآوری روز پانزدهم دی ماه و دستور تاریخی امام خمینی(ره) برای ایجاد هسته های گزینش در کشور افزود: نیروی انسانی ماهر و متعهد از ذخایر با ارزش کشور است که وظیفه گزینشگران استفاده بهینه از این ثروت برای پیشرفت و توسعه کشور است.
استاندار استان مرکزی خاطر نشان کرد: گزینشگران در جمهوری اسلامی ایران به عنوان حلقه واسط، وظیفه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر مردم و دستگاه های اجرایی را برعهده دارند و با تلاش و فعالیت در این حوزه زمینه حضور نیروی انسانی کارآمد و متخصص را در دستگاه ها فراهم می کنند.
آقازاده ادامه داد: با وجود علایق سیاسی و اجتماعی افراد خروجی هسته های گزینش در کشور بی طرفانه است و گزینشپویا ، عادلانه از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی در این حوزه است.
رئیس هسته گزینش استانداری استان مرکزی در این همایش گفت: 6 هسته گزینش شامل گزینش استانداری، آموزش و پرورش، قوه قضائیه، علوم پزشکی و دانشگاه اراک مراحل انتخاب در استان را پیگیری می کنند و در سایر دستگاه های مراحل گزینش به صورت رابط انجام می شود.
حمید حمیدی نسب افزود: 180 نفر در دستگاه های اجرایی استان مرکزی به صورت رابط و کارمندان ثابت فعالیت های گزینش افراد را برعهده دارند.
در این همایش با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی به صورت نمادین از 15 نفر از گزینشگران استان تقدیر شد.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.